tisdag 1 juni 2010

Tvåloman och stygg katt





Jag hade bestämt mig för att hitta ett visst tvålmärke som kommer ifrån Portugal, men i Hela Lissabon så hittade jag dem i en affär och förpackningarna såg lite vissna ut och då blev jag sur och köpte några italienska tvålar istället. Men på flygplatsen hittade jag dem som jag ville ha: Claus Porto, och de doftar himliskt av mimosa, verbena, vallmo, tuberose, grapefrukt, fikon och viol. Och förpackningarna är ju så fina så jag döööör.
Förresten så känns det som om jag dör lite iallafall just nu för ryggen/rumpan spökar och jag har så ont så jag fått ta fram kryckorna. BLÄK !
Och på tal om en stygg katt så håller UNO på att käka på mina orkideér, dags att så lite kattgräs kanske?

1 kommentar:

  1. Hej Vännen!
    Åh vilka fiina tvålförpackningar!! Vill oxå ha;)

    Nämen Uno!! Äter du mattes orkidéer?? Ajabaja;)

    Tindra gick upp o la sig vid halv 8, hon har suttit framför tv:n hela dagen helt orkeslös..glass har hon fått;)
    Det har inte blivit så många fler prickar under dagen så jag hoppas att det är en lindrigare variant..

    Tråkigt att din rygg/rumpa jobbar sig! Hoppas det går över så du slipper kryckorna!

    Kram till dig!

    Jenny

    SvaraRadera