fredag 4 juni 2010

gott att dricka





Vi köpte goda drycker från Portugal som sig bör och det blev en Portvin med det lustiga namnet Messias ?! och en flaska körsbärscognac som jag köpte för den snygga etikettens skull och som visade sig vara supergod ( fråga mamma, she liked ) och en flaska vin med den allra snyggaste etiketten på - en häst !!! Den ska jag bjuda min vän Malin med man på om de kommer och grillar hos oss ngn dag.
Det blev även en flaska olivolja som var svindyr men oxå bara för att det var en fin flaska.
Puss, ha en go fredag.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Har ingen koll på det där med proteinerna. Jag är ju vegetarian och då går sådant bort i alla fall i köttform.

    Jag tror det billigaste alternativet är/hade varit bussgods. Tror dom tar 79 kr för upp till 2 kg. Annars är ju DHL i den prisklassen också. Men ska du beställa igen kan vi kolla det bättre till nästa gång.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera