måndag 14 juni 2010


Jag är lite ängslig över att inflammationen i bäckenet inte har gett med sig ännu, har jobbat idag och nu vankar jag som en anka igen.
Började jobbet 07.30 imorse och var så glad men ju längre dagen framskred desto mer sammanbiten och "sur" blev jag.
Jag är ledig i morgon så jag får känna efter lite och Ipren-knarka igen.
Ja ja, vad är väl en bal på slottet ...
Så jag är lite låg och pallar inte att vara trevlig och skriva saker till er på bloggarna, men jag läser era ungf 10 ggr/dag och älskar alla ord och foton ni visar, alla skitiga katter, fina väskor, bubblande rosa drycker, vackra hus, underbara syskonbarn, vårtrötta hundar och hästar och gigantiska bullbak ... ni vet vilka ni är

2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Hoppas det ger med sej snart!!
    Gör ofta som du, bara kollar runt och drömmer mej bort. Skönt det också!!

    Hoppas du snart är bättre vännen kramar från Camilla.

    SvaraRadera
  2. Hej! Stackare! Hoppas du blir bättre snart! Klart man inte kan hålla humöret uppe jämt!
    Så söt hallonplanta!
    Hörröduru..klart jag vill ha en tavla av dig!:)..har nog kommit på en text nu så jag mailar dig!..men stressa inte för du är ju inte så pigg nu! Ingen brådska!
    kram :)

    SvaraRadera