tisdag 4 augusti 2009

sur och bläk




Idag är en trist dag, ont i magen, finnig och sur ... ja ni vet vad det handlar om. Till råga på allt fick jag en Sköna Hem idag som borde ha hetat Fula Hem för allt var fult och tråkigt ... givetvis överdriver jag, men från förra månadens underbara omslag med fikon, Jielde, olivträd etc. till detta hemska terracottarum som de påstår ska bli det nya vuxna intima rummet ... glöm det !
Uno är lycklig idag iallafall för han hade tjatat sig till en äggula till frukost och det var han nöjd med som ni ser. Lite blöt är han oxå efter morgonduschen.

3 kommentarer:

  1. Hej eländiga du;)

    Skönt att höra att fler än jag har en dålig dag..allmänt deppig o med nackont sitter jag här o tycker synd om mig själv:)

    Sköna Hem har jag inte lästa på länge..låter som jag kan hoppa över det där numret oxå..

    Jaa, lite Uno bilder, de måste jag visa Tindra sen när hon kommer hem!! :)

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Ha-ha du är för rolig du ;0) Vi har väl alla sådan dagar ibland...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Hahaha...ajdå, va trist! Visst är det en besvikelse när inredningstidningen inte motsvarar ens förväntningar.. Man tar ju för givet att man ska bli glad och inspirerad av den! Men..just sköna hem svänger väldigt i stilen tycker jag...jag som gillar lantligt och gammeldags tycker tidningen brukar va bäst vår-sommar och jul! Här har det regnat lite idag och är fortf. mulet...trist..även om jag jobbar! Hoppas du har en bättre dag idag!:) Mysig katt har du i alla fall! Kram

    SvaraRadera