fredag 21 augusti 2009

Det gör ont att rida !!!

Jag har haft ett lååångt uppehåll från ridningen på ca 8-9 år och har ju precis börjat igen, idag var det lektion nummer två ... och jädrar vad det känns så här en timme efteråt !!!
Det gör mest ont i sittbenen och i de där senorna som sitter ner mot insidan av låren och jag döööör !!!
Sen har jag nog fått jobba lite med magen för den börjar kännas den med.

Summa = Ridning är skitbra träning för hela kroppen !

Nu ska jag duscha och sen en liten sväng på stan tror jag, jobbar i helgen så det blir lugnt och fint som vanligt. Efter snart fyra år som sambo är jag fortfarande lika tråkig och vill bara vara med P, vill inte gå ut och dansa och festa utan bara mysa ... lite patetiskt men skönt ändå !
Bilden passar inte in med vad jag har skrivit men den är så fin så den får komma med ändå he he

3 kommentarer:

  1. Detsamma!!

    JAg ska upp till de småländska skogarna, vetlanda i helgen :)

    KRAM
    Jannice

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Bilden är fin!!

    Tycker också bara om att sitta hemma och mysa... Vi får väl gå ut och dansa när vi blir gamla..

    Skönt att känna att man har en kropp... Måste komma igång med träning!!!! Duktig du är!!

    Hoppas du får en bra helg, kram Camilla.

    SvaraRadera
  3. Förstår att du har träningsvärk!! Första gången jag tittar in hos dig, jättemysig blogg du har! Kram Maria

    SvaraRadera