måndag 17 augusti 2009

Jag är en "doft-sucker"





Om det beror på att vi har kattlåda hemma eller inte kan jag inte svara på men något är det som gör att jag är galen i allt som doftar gott. Det kan vara doftljus, parfymer vad som helst i fina förpackningar och med goda dofter. Lite roligt är att här på bloggsidorna har jag vunnit tre tävlingar varav priserna i två av dem bestod av ett doftljus från Yankee Candle och en rumsdoft från Day och de doftar underbart båda två.
Mamma har en parfymaffär och syrran jobbar på Kicks så det blir mycket testande av nyheter när jag hälsar på dem på jobben.

Fast en häst med en blank och varm sommarpäls doftar allra godast ändå...

2 kommentarer:

  1. Hahaha...du är rolig du!..tänkte att..bloggträff m 50 pers...nu har hon nog tagit fel *fniss*....Du är så välkommen! :)
    Jo, ang. handdukarna så var de så där vita, fina och välstrukna då jag köpte dom! Jag har fått en favoritförsäljare på en marknad som jag handlat av tidigare!:)..håller med om att på vissa ställen hittar man bara sunkiga handdukar :( Va mycket härliga dofter du visar upp...önskar att man kunde lukta på dom genom datorskärmen! :) Du förresten...jag har gjort Körbärssaft idag :) Jättegott! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Dear!
    Vilken bra kommentar du lämnade hos mig, hihi!
    Visst är P o P lika o världens bästa flickvänner har de;) Visade vad du skrivit för Peter, han drog på smilbanden:)

    Fina doftbilder, ja du har ju haft turen att vinna några stycken! Den från Day hade jag gärna velat ha!

    Kraamis Jenny

    SvaraRadera