fredag 28 augusti 2009

Är i Sthlm



Vi kom upp vid halv tre ungefär och det var bara att kliva rätt ut från Rica Hotell och ut på stan, det blev målarfärg på Kreatima, plåtburkar på Stockhome och en väska från nån affär som jag inte vet vad den heter, och så hittade jag en parfym från Oriflame som doftade ...körsbär. Och vi har gått runt på NK och på Åhlens, var borta vid Odd Molly affären på Humlegårdsgatan men kom på att hur mkt jag än håller i en blus därifrån så blir det inte mer min stil för det. Nu ska vi tvätta fötterna och gå och käka lite mat på Texas Smokehouse.

3 kommentarer:

  1. Hello dear!
    Låter härligt med en Stockholmshelg! Vilken snygg väska!
    Åh Odd Molly butiken..där hade jag "gone bezerk" hihi!

    Ha det gött så hörs vi,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ja jag tror man använde dem för att ha rätt "banantemp"! Vilken fin väska du köp! lila är min favoritfärg :)
    Ha det så mysigt i storstaden!
    Kram
    Josefin

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna fikat med dig. Vi får ta det en annan resa.

    Ser att du shoppat fina saker, jag gick en stund på stan under torsdagen. Två Mollysar och lite till dotter blev skörden.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera