tisdag 25 augusti 2009

Lite shopping och en kattvegetarian





Igår lovade jag visst att jag skulle bränna lite lön idag men det hanns inte med , jobbade 10-19 så det enda som shoppades var en diskborste och lite blommor på ICA Maxi, de är pålitliga och har öppet till 22.
Uno blev skitglad för det visade sig att nejlikor var det godaste han någonsin smakat så imorgon tror jag inte vi har några nejlikor kvar.
( det är därför vi bara har orkideer här hemma - de tycker att de smakar skit )
Nu sitter vi och kollar på Henrik Dorsin på Youtube, han är fan bäst. Hans show gick på tv igår och vi satt å tokgarvade hela tiden, otroligt duktig på att sjunga och att härma olika personer. Grymt roligt.





1 kommentar:

  1. Halloj!
    Vaddå tjockis??! Näe det är du väl inte:)
    Hade inte heller fixat pulvret..klarar knappt att vara nyttig en hel dag, hihi!
    Jag har oxå ett jobb där jag rör på mig (har hand om ett lager+godmottagning) så jag får nog ihop en hel del steg under arbetsdagen:)
    Bra att du återupptagit ridningen!


    Uno käkar Nejlikor, vilken höjdare!!*fniss*

    Söt diskborste!

    kramis Jenny

    SvaraRadera