fredag 21 augusti 2009

Delikatess-kväll




Var nere på stan efter ridningen och träffade P och fick med honom in på KappAhl där jag hittade en jättefin Odd Molly kopia ?!? Självklart är den ju inte det minsta lik vare sig i kvaliten eller detaljerna men själva stilen var lite O.M. Det roliga var att jag kunde ha en medium (fast den var stor i modellen). Jag ska ha ett par gråa stövlar och mörkröda leggings till klänningen när vi går på Formex. Tack snälla Philip för att du köpte den till mig, presenter flera dar på raken känns lite härligt.
Sen köpte vi en massa goda ostar och korvar och åkte hem och NJÖT !

4 kommentarer:

  1. MMM gott med ostar och korvar!!!

    Fin den var tunikan, härligt med presenter.
    Man blir så glad på något vis....

    Hoppas du har en bra helg.
    Kram Camilla.

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att Kappahls kvalité kan vara minst lika bra. :-) Med designermärken så betalar man ju alltid extra för bara märket..

    Jag använde Panduros textilfärg till kudden, och efteråt tvättade jag bara av stämplanra i vatten, enkelt och smidigt!

    SvaraRadera
  3. Den är jättefin jag såg den också i stan. Du kommer att bli en snyggo i den outfiten :0)Kul att få en present dessutom.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Hahaha, kul kommentar hos mig;) "Blodpuddingen" eller den blodtörstige som han oxå kallas ligger nu helt utslagen efter att ha varit ute på kvällspromenad med mig o P och jagat pinnar som en tok!
    Gött att Tindras citat om Uno har blivit bevingade ord hemma hos er:)

    Vilken snygg tunika du fick av din P! Han har bra smak;) Vad generös han är med presenter! Måste pika min P lite grann, länge sen jag fick nått nu..

    Ha en sköön lördagkväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera