onsdag 3 juni 2009

Utmaning från Livet i Byn

Livet i byn har blivit utmanad av Lurans blogg att visa upp en lyx - och en budgetpryl i sitt hem som man gillar extra mycket och när hon skickade utmaningen vidare så nappade jag på den.
Så jag vill visa mitt fina Superelipsbord av Bruno Mathsson. Det är ett konferrensbord och lite större än de "vanliga"man köper och det passar himla bra hos oss som har ett duktigt stort vardagsrum. Detta är "lyxprylen" hos oss. I nästa inlägg kommer budgetprylen.

4 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Superfint bord! Älskar dansk design:)

    Varje gång jag ser ett superellips kan jag inte låta bli att tänka på vad min syster gjorde när vi sommarjobbade som städare i tonåren..hon skulle ta sig an ett sånt här bord som stod i ett konferensrum och för att få bort fläckarna riktigt effektivt använde hon grön scotch!! Fy vilka repor det hann bli innan hon upptäckte det..vad hon skämdes inför chefen sen när hon fick visa vad hon råkat göra*fniss*

    Ha en skön helg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig lyxpryl du har!

    SvaraRadera
  3. Hejsan ,så fin o trevlig blogg du har .Ha det så gott Kramis/Stina-om du vill titta gärna in hos mej

    SvaraRadera
  4. Vad fint, jag är i extremt stort behov (vill ha i alla fall) ett nytt köksbord. Men nu går uteöket före och sedan blir det ridbanan. Vårt nuvarande köksbord är så fult att det skäms för sig ;0) Ditt matbord var så fint!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera