måndag 8 juni 2009

Jag vill inte ha ont

Så här ser Uno ut i normala fall, fluffig och fin i pälsen och vi får dammsuga upp tussar stora som fotbollar varannan dag här hemma


Sätter in en bild på Uno som ser ut som ett klippt lamm, inte vacker i pälsen men han verkar trivas ändå ( han ser väldigt stöddig ut på bilden, lite högfärdig ),

Jag har ont i baken idag, har en reumatism som sitter där och har gjort sig påminnd i en månad nu och jag blir så less på det. Värme hade ju inte skadat, har yllelångkalsonger på mig och duntofflor för att hålla värmen om fötterna så jag inte blir så stel och ank-vaggande. Ska ta en lång varm dusch nu och sedan upp på jobbet, har en 12-20 vecka framför mig. Pusselipuss.

3 kommentarer:

  1. Nä de blir ju inte vackra om man klipper dom, men det är med säkerhet skönt för katten.

    Hoppas du får en bra arbetsdag!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Usch, inte kul att ha ont..hoppas det blir bättre snart!

    Cool bild på Uno, han är en riktig "Aristocat"

    Hoppas du haft en bra dag på jobbet,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hoppas det snart blir värme för din skull, hemskt att ha ont!!
    Hoppa det gick bra att jobba ändå...

    Ha en bra kväll, kram Camilla.

    SvaraRadera