tisdag 23 juni 2009

Det luktar som en blandning av knarkarkvart och ...apa!



Hej och hå, här eldas det på ! Köpte ett paket rökelse ?! på tradera härom dagen för det var ju visst körsbärsdoft på stickorna. Billigt var det och en trevlig tjej som sålde , men ... det luktar ju verkligen apa om dem ! ( tanken var väl att elda lite ibland om det är någon katt som varit på toaletten utan att spola efter sig - men de får väl astma de små liven )
Så det blir nog sophinken för de rara små pinnarna.

2 kommentarer:

  1. Ha-ha undrade helt klart vart du varit när jag läste rubriken!! Men sophinken är nog ingen dum idé!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Fnissade lite när jag läste rubriken, hihi!
    Ja, de låter inte som de luktar körsbär direkt:)
    Appropå körsbär, igår kväll när jag klippte gräsmattan upptäckte jag att vi har ett körsbärsträd på tomten där det växer små godingar! Det såg jag inte förra sommaren, kanske kom det inga bär då..

    Ja, du får faktiskt ta o visa din gamla servis nu;)

    Ha en bra dag,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera