torsdag 13 januari 2011

Jag måste visa mina fula


Darling-Jenny på Kråkered visar idag upp ett urtjusigt Odd Molly mys-set i velour att gå hemma och dröna i med lite stil som hon önskar sig ( du förstår vinken kattbaronen va?! )
Och då kände jag att jag måste visa mina för dagen nyinköpta dito fast från KappAhls halva reapriset-rea.
50 spänn för ett par i oändlighet töjbara haremsbyxor i mjukaste kvalité, med den allra fulaste passformen men som passar min ömma mage perfekt nu sista månaden.
Jag måste dock varna min P när jag närmar mig en plats där han befinner sig, för han kommer att tappa all attraktion till mig när jag har dem på mig mohahahaha.

Jag försökte göra ett sånt där dagens-outfit-spegel-kort men jag visste inte hur man skulle göra riktigt.

2 kommentarer:

  1. hahahaha fula Japp, men sköööna ;-) och för 50 spänn så kan de gå i sopen när man inte vill ha dem längre!

    Ha en fin dag/caja

    SvaraRadera
  2. Så fort jag såg dem hörde jag den där låten "you sexy thing" börja spela i huvudet hahaha! Ja, speciellt snygga är dem ju inte men ser jättesköna ut och 50 spänn var ju överkomligt! Du kan ju använda dem som kuddstoppning sen efter Bebben har tittat ut!! ;)
    Tack för vinken till kattbaronen, jag ska be honom kika in hos dig idag;)

    Ha en sköön fredag och helg!

    kraam Jenny

    SvaraRadera