fredag 21 januari 2011

Härlig fredag




Solen skiner, det är nollgradigt ungefär och det känns som en bra dag. Lantliv kom idag i brevlådan vilket känns som ett hån dock eftersom jag aldrig kommer att flytta utanför stadsgränsen tror jag, har en man som vill höra trafik och se gatlampor lysa in i sovrummet typ.
Ja ja, vad är väl ett hus på 265 m2 med fyra kakelugnar i Bratteborg för 1,5 milj. när det finns fuktskadade lådhus i JKPG´s kommun för 2,5 miljoner istället ?
Får ta nya tag i husletandet och sluta älta det jag inte får.
Har målat några småtavlor till Isse på Kahl´s för hon ligger hemma med avslitet korsband efter lite skidåkning och behövdes muntras upp lite tror jag.
En pärlhyacint i SIA-krukan kändes som en bra vårflirt i hemmet.

3 kommentarer:

  1. Ibland får man stanna vid de där drömmarna...inget annat val...Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

    Önskar dig en skön fredag! Kram/caja

    Ps. jag gillar dina alster, du är duktig!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha..ja vad är väl en bal på slottet?! :)
    Det var så härligt att Lantliv damp ner i lådan igår och även Drömhem! Härlig uppmuntran till din kompis! Pärlhyacinter vill jag oxå ha nu! Trevlig helg! Snart intar man en semla!:)

    SvaraRadera
  3. P kommer inse varför landet är att föredra after bebisleverans, jag lovar.
    Me like dina pysselbehov vännen min :)

    SvaraRadera