fredag 29 maj 2009

Tävling


Tjo ho ! Nu har jag haft tusen besökare på Körsbärsbloggen sedan starten i mars och det har ju visat sig att vara superkul att blogga och lära känna andra bloggare. Hade bara tänkt att prova några gånger, mest för att det var roligt att välja färger, bilder och layout på sidan men sedan tog "bloggdjävulen" tag i mig och nu kan jag inte sluta ...
Så nu tänker jag anordna en liten tävling för er som brukar titta in på min sida och det naturligaste hade ju varit att lotta ut någonting med körsbär men icke ...
Jag har fått en jättefin thélåda i zink samt en lavendeldoftpåse från sötaste Gunvor som driver JB´s presenter & parfymeri i Mullsjö ( Hi hi, det är ju min lilla mamma och hon ÄR den sötaste ...)
Lavendeltvålen köpte jag på marknaden i Bastiljen så tillsammans blir det ett litet franskt tema på tävlingen.
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar ... på franska ;-) ( skojar bara )under detta inlägg samt länka till tävlingen med bilden ovan.
Vinnaren dras om två veckor, lördagen den 13 juni, LYCKA TILL

48 kommentarer:

  1. Bonjour Malin;)

    Grattis till dina första 1000 besökare!!
    Vilka fina saker du lottar ut, är gärna med i din tävling:)

    Länkar från min blogg!

    Ha en jättebra helg,
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Klar man vill vara med i utlottningen!!

    Tur man inte behöver skriva på Franska för jag kan inte många fraser. Fast jag läst det i flera år...skäms på mig!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Hej hej!! Jag vill jättegärna vara med och tävla!!!
    Tur det inte va på franska man skulle lämna komentaren, för då hade det inte blivit nått bra!!
    Fina vinster du lottar ut!!
    Hoppas du får en bra söndagskväll!!
    Kramar från Camilla.

    Ps länkar så klart, och grattis till de 1000 första besöken!!!Ds

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Grattis till dina första 1000 besök.
    Jag vill också vara med och tävla och jag länkar på min blogg.
    Där finns också en tävling (har haft bloggen sedan mars).
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Grattis till 1000 besökare!
    Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat på min blogg.

    Anette

    SvaraRadera
  6. Hej..Här har jag aldrig varit..Grattis till 1000 ..Klart jag vill vara med på din utlottning..Länkar till min blogg med bild..Susanne I Fare

    SvaraRadera
  7. Hej!! Vilken fin tävling. Hittade hit via Jenny - Hemma på Kråkered :) Jag vill jättegärna vara med i din tävling. Jag länkar även från min blogg.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Hej! Fin blogg du har! =)
    Älskar Lavendel...så självklart vill även jag vara med!
    Länkar från mig!
    Kram Verra

    SvaraRadera
  9. Grattis till alla besök!
    Jag vill gärna vinna men har ej blogg ,kan jag tipsa mina vänner istället???
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Grattis till 1000 besökare.
    Helt underbara priser, vill jättegärna var med och tävla.
    Har länkat från min blogg.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  11. Hej, hej! Vill jättegärna va med och tävla och jag lägger bild med länk hos mig! Kram :)

    SvaraRadera
  12. Je voudrais vraiment gagner ce super forfait!
    lavande sent si bon!
    Je n'ai aucune idée si c'est le mot juste, mais vous pouvez toujours essayer, hahah!

    hahah, ja, kan du franska? ;)
    Jag skulle i alla fall jätte gärna vilja vinna detta paket, jättefin telåda och lavendel luktar så underbart!

    jag har även skrivit om tävlingen här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/june/13-juni-telada-doftpase-tval.html

    avoir une bonne!
    serrer dans ses bras, Clea

    SvaraRadera
  13. For en vakker premie!
    Er gjerne med! Å linker også:)

    Konkurranse hos meg å:)

    Good klem Malin

    SvaraRadera
  14. hejsan
    tävlar gärna om denna fina vinst...
    länkar i min blogg
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Oj vilka fina preiser! Självklart vill jag vara med i utlottningen :). Jag har länkat också sklart.

    Kram M

    SvaraRadera
  16. Jippie ! Jag vill vara med och tävla =) och länkar så klart ! mvh Lisa

    SvaraRadera
  17. Franska kan jag inte men tvål använder jag och te dricker jag så det passar mig perfekt! Jag har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/june/telada-mm-13-juni.html

    SvaraRadera
  18. Hej! Vad kul med en tävling! Jag deltar gärna. :) Grattis till dina 1000 besökare! Jag har länkat till din tävling nu med bilden i högerspalten i min blogg.

    Jag tänkte passa på att tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg där jag firar att jag haft 20 000 besökare. Var gärna med och delta.

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga priser, jag är gärna med och tävlar.

    En länk har du naturligtvis i min
    "lite annorlunda tävlingsblogg":
    http://chiclady.blogg.se/2009/june/-korsbar-tavlar-ut-em-te-lada-i-zink-en-lav.html

    Kram från Liz i Malmberget :)

    Pssst...kika in hos mig, jag har en egen tävling:
    http://chiclady.blogg.se/2009/june/ni-glommer-val-inte-min-tavling.html

    SvaraRadera
  20. Såna söta katter du har.
    Jag vill vara med i tävlingen och länkar i min blogg.
    kramar

    SvaraRadera
  21. Klart jag vill vara med i din utlottning! Jag länkar till dig från högerspalten i min blogg.
    Ha en skön söndag! Märta

    SvaraRadera
  22. For en fin premie... ;) Jeg blir med og linker på min blogg... :D Ha en herlig dag...!!! Klem

    SvaraRadera
  23. Körsbärstårtan såg fantatiskt god ut. Har skrivit ner receptet och ska testa vid tillfälle.

    Är gärna med och tävlar också. Dessvärre går det inte att länka med bild för tillfället men jag gör ett nytt försök snart!

    http://husprojektet.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla

    Tävlingsbloggen med tävlingar i datumordning

    SvaraRadera
  25. Grattis till dina 1000 besökare!
    Jag vill oxå gärna tävla om din fina vinst, länkar givetvis!
    Härlig blogg du har...tårtan ser bara för god ut!

    Ha en fin vecka!
    Kram! Anki

    SvaraRadera
  26. Är gärna med och tävlar och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/06/tavla-om-telada.html

    Besök gärna min blogg om du vill vara med och tävla om smink från Make-up store.

    SvaraRadera
  27. Mais bien sûr, madame!

    Jag vill gärna vara med och vinna så fina saker. Jag "behöver" en sådan te-låda...

    Jag länkar i min teblogg!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  28. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/june/telada.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  29. Hei;)
    Jeg vil være med på trekning hos deg, linker ;)
    Klem fra Maja

    SvaraRadera
  30. Heisann

    Gratulerer som ny blogger- selv er jeg veldig fersk og syntes det er kjekt og morsomt. Velkommen i gjengen!

    jeg hiver meg med i trekningen og linker på min blogg;O)

    ha en flott dag

    klem Christine

    SvaraRadera
  31. jag vill vara med.
    Länkar här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/2009/june/telada.html

    Du kan nå mig på andrea.hansson@live.se

    SvaraRadera
  32. Vilken underbar blogg du har =) Jag vill jätte gärna vara med i tävlingen =) Och länkar till dig i ett inlägg i min blogg... Ha en underbara dag =) Kramar Linda
    http://BigBeauties.blogg.se

    SvaraRadera
  33. Jag är med och har klänkat på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  34. Vill vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  35. Jag har ALDRIG vunnit en tävling, jag hoppas att det blir jag denna gång =( buhu.

    Länkar till tävlingen på min blogg, www.zaytoon-zaytoon.blogspot.com

    /Zaytoon

    SvaraRadera
  36. Hei, jeg vil gjerne være med i trekningen din, søt premie!
    2 lodd til meg.

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera
  37. Hei, vil gjerne være med i trekningen din med 2 lodd - håper på vinst! :-) Gratulerer med så mange besøkende og flott blogg!

    SvaraRadera
  38. Hej! Vilken mysig blogg. Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar via min blogg. Ha en skön dag! //S

    SvaraRadera
  39. Självklart vill jag tävla om dina fina priser :-) Har länkat från min blogg :-)

    Kram

    SvaraRadera
  40. Je suis une norvegienne fille et je m'apelle Gro! Det var vel det jeg husker fra skoledagene... elvfølgelig vil jeg være med å konkurrere, jeg linker også! Klem fra Gro

    SvaraRadera
  41. Den lådan vill jag verkligen ha :-)Kram Nilla

    nilla_spesu@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Jag skulle också vilja vara med och tävla :)
    Länkat har jag gjort i ett fast inlägg i högra sidospalten på min blogg. Låter det ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  43. Bonjour madame.
    Så gøy at jeg kom over din flotte blogg og i tillegg har du en konkurranse på gang..med franske go`saker..Frankofil som jeg er,blir jeg gjerne med i trekningen og krysser fingrene.
    Proffite de la vie:O)
    Malivasverden

    SvaraRadera
  44. Så snill du er, fin gave. Meg 1 lodd please. Klem.

    SvaraRadera
  45. jeg vil å være med å¨trekning..
    jeg skal linke til siden din :-)
    klem

    SvaraRadera
  46. En sån fin telåda hade inte varit dumt alls. Jag länkar till dig och håller tummarna.
    Ha en skön helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  47. Oj.. nei og nei, Håper jeg ikke ble for sen. Jeg vil jo være med :)
    Jeg lager en link og følger deg, så håper jeg det beste :)
    Fin blogg, og fin premie :)

    Klem Maria fra Idekroken

    SvaraRadera