tisdag 5 maj 2009

Min fina klänning

Eftersom jag och P ska vara ifrån varandra så himla länge som fem dagar så ska vi mysa med lite Ben & Jerryglass ikväll. En sorbet med ananassmak - yummie ! Jag har tjuvsmakat nu medan P är på innebandyn, var ju tvungen att kolla att den inte var förgiftad ...
Idag har jag sprungit på stan för att få ihop allt inför Parisresan och inne på Indiska hittade jag den här fina tunikan/klänningen. Den kostade 399:- och det hängde lite trådar från den (som vanligt med Indiskas kläder) så den lär väl hålla i ungefär en weekend plus en tvätt, men fin är den ändå.Elefanten och grisen kommer från mammas affär och ska bli presenter till Bea och Hanna som jag träffar imorgon kväll uppe i Sthlm .

1 kommentar:

  1. Ben och Jerys har jag också ätit i kväll, men en Fossil Fuel som är min favorit.

    Så fin tunika, den kommer du att bli tokfin i :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera