måndag 25 maj 2009

Jag har den snyggaste vattenkannan i stan !

Jag är väldigt glad i svenska http://www.rotordesign.se som gör så mkt snygga saker i keramik, textil, trä osv. Jag har köpt två tygkrukor i vit canvas som man kan odla i utan kruka, de är vattentäta och mycket snygga enligt mig. Jag har koriander och mynta i den ena och agapanthus i den andra ( har bara blivit 10 cm än så länge)

Vi var runt överallt för att hitta en fin vattenkanna och alla vi såg var skitfula ! Men så plötsligt var den där ... på plantagen för 249:- i finaste plåt och nu står den på balkongen full med vatten (7,5 l) och är helt perfekt !!! Så mkt meck för en vattenkanna men så blev jag nöjd oxå.

3 kommentarer:

  1. Hej Malin. Tack för ditt mail om att jag hade vunnit dom fina burkarna. Jag blev jätteglad för vinsten.
    Vilken härlig tårta du gjort. Det receptet måste jag skriva av för det ser väldigt gott ut.
    Du tycker också om katter ser jag. Jättegulliga är dom. Det är något visst med katter. Dom är speciella var och en på sitt vis.
    Du har en trevlig blogg så jag återkommer fler gånger och kollar läget.
    Kram och hälsningar från mormor s

    SvaraRadera
  2. Mmmm...skitsnygg!! En sådan har jag suktat över men varit för snål för att köpa. Den är SÅ fin!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jag har en likadan vattenkanna på Landet, den är sååå snygg.
    Kram från Liz.

    SvaraRadera