torsdag 21 maj 2009

Helg för somliga

Jag har förstått att en stor del av Sveriges befolkning inte jobbar inom handels och de har visst ledigt en dag som denna och även morgondagen.
Ibland önskar jag mig ett kommunalt eller statligt jobb men samtidigt så är mitt jobb väldigt roligt och omväxlande med mkt trevliga kollegor, kunder osv.
Nåja, jag är på väg till jobbet strax och får tänka på belöningen ikväll ... nytt Plaza-nummer och lite god mat hoppas jag.
H&M home katalogen nr.2 tittade jag i igårkväll men den imponerade inte särskilt. Gyttrig och lite för mkt plyshkuddar typ. Men jag var jättenöjd med kvaliteten på det jag köpte förra gången, handdukarna var kanonbra.

3 kommentarer:

  1. Jaså du jobbar i dag, men då är du säkert ledig någon annan dag? Jag är långledig men det blir nog mest att agera sjuksköterska skulle jag tro.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Vi har en värmedyna vi kör korta stunder. En vetevärmare har jag i stallet så den ska jag ta in och prova. Annars äter han Metacam som är både smärtlindrande och antiinflamatoriskt.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Har du jobbat idag? Hoppas du fått extra betalt för att det är röd dag!!
    Sambon Peter o jag jobbar på samma företag, vi har ledigt imorgon oxå,det är klämdag:)
    Plaza Interiör är en bra tidning, får köpa nya numret när det kommer ut i butik!

    Ha en skööön helg,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera