lördag 5 november 2011

Min älskade pojke ?!?




Det är minst en om dagen som tar fel på att Inez är en flicka och säger han istället, det är inte lätt att se skillnad på minibarn i den åldern och speciellt inte om man gillar att klä sitt glin i blått, svart och grått som vi gör (fast lika ofta har hon rött och vitt tex) Men jag tänker INTE falla till föga och klä henne i rosa och lila med glitterfjärilar och Hello Kitty-tryck, för det är så himla lite Inez än så länge.
Och det gör ingenting att någon säger att hon är en pojke, absolut ingenting alls.

3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Inez är lika söt både som sig själv och som "pojke":)

    Kommer ihåg att det var många som trodde Vera var en kille när hon var liten, hon hade ofta brunt o blått på sig..

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Oscar blev oftast tagen för tjej som bebis iom att jag ofta hade röda kläder på honom. Inez passar så oerhört bra i de mer vintriga färgerna så keep up and on med det och jag ser direkt vilken supersöt tjej hon är, oavsett kläder :)

    SvaraRadera
  3. Älskade lilla tösabit!
    Ser ju på en gång att det är DU som får hjälpa mig med min bloggdesign ;)

    SvaraRadera