tisdag 22 november 2011

Jävla skitEllos


Fick erbjudande hemskickat om 40% rabatt i fin broschyr med iphone, x-box och div. tekniska prylar som köptips , fancy shmancy tyckte jag och lade en kanonbra julklappsbeställning med kamera, glassmaskiner, chokladfontäner, böcker, kläder och lite annat - och fick rabatt på ... två pyjamasar, två leggings och en klänning, typ hundra kronor !
Hade jag läst det finstilta som jag blev upplyst om i kundinfon så stod det att det gäller INTE på elektronik, specialsortiment blablabla osv.
Nej nu ska jag lägga en ny order på deras fräsiga sortiment av mattor, panellängder och stolsdynor för det får man rabatt på yippie !!!
NEHEJ DU FÖR DET TÄNKER JAG ICKE GÖRA MOHAHAHAHAHA !!!

2 kommentarer:

  1. Det där gick jag oxå på en gång, trodde jag fick rabatt när jag beställde märkesplagg men det gällde bara Ellos egna märken..

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tycker bannemej att Ellos JÄMT kör med såna där fula trix för att lura oss stackare! Jag vet inte hur många "brev" jag får hem i månaden från dem om en massa BRA erbjudanden. Jo men tjena! Ellos - släng er i väggen! ;)

    Jag blev så ledsen när jag läste ditt inlägg hos mig. Jag förstår verkligen hur du känner för det är inte lätt det här med att vara mamma och SAMTIDIGT vara sambo OCH DESSUTOM hitta tiden till att bara vara sig själv! Ibland kan jag känna mig som ett jäkla åskmoln som far omkring här hemma som retar mig på allt och bara vill komma undan en stund. Men så fort P säger åt mig att ta egentid "hitta på något bara du" så kan jag inte komma på något att göra och sen vetskapen om att jag snabbt kommer längta hem och tycka att det är jobbigt att vara ifrån, gör att jag drar mig från att göra egna saker om jag inte MÅSTE. Kanske skulle våra karlar behöva tvinga iväg oss?
    Men du Malin, du är inte en dålig mamma för att du tar egentid! Du BEHÖVER ta den. Hur ska du annars orka vara mamma till 100% åt din sötaste lilla pluppa där hemma? Hur ska humöret annars hålla sig på topp och hur ska du annars hinna vara den Malin som du var innan lilla Inez kom? Du fixar det här kvinna! Jag lovar dig! Försök att komma ifrån en liten stund någon gång i veckan, det kommer att hjälpa - jag lovar! Jag själv hade (och har fortfarande) jättesvårt för att åka till härnösand och lämna Ebba hemma. Men så sa Petter det att jag skulle försöka att slappna av och bara ta hand om mig själv de dagarna...och fasiken, man känner sig som en ny människa när man kommer hem igen. Så nog behöver man den där tiden för sig själv ibland för att orka med alla de dagar som är lite sämre!

    Jadu, du ursäktade för din novell...jag ber tusen gånger om ursäkt för min bibel! ;)

    SvaraRadera