tisdag 3 augusti 2010

Lookie lookie !!!








Idag har vi haft ett litet men trevligt kalas här hemma med mor, far och faster Lotta som gäster, och jag bjöd på en punschtårta (efter ett recept från Ingrid - Livet i byn) och den blev supergod !
Vi visade bilder från Österlen och kolla vad jag fick i present ... nu är det bara en strl kvar som jag ska köpa, sen vill jag ju förstås ha vägglyktorna/krukorna från Röshult men det är ju snart julafton eller hur?
Av kompis-Malin fick jag en fin trestänglad lime/gul orkide´e och av min love fick jag ju min fina väska (handtaget känns som en grimma, och det blå skinnet är så mjukt och fint)
Jag är helnöjd !!!

3 kommentarer:

  1. Punchtårta låter smaskens.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Mmmm god tårta känner nästan smaken bara jag ser bilden....

    Ha det gott, kram Camilla.

    SvaraRadera
  3. Lovely med punschtårta, om jag lägger huvudet på sned kan jag få recept då pliis??

    SvaraRadera