onsdag 5 maj 2010

Vann visst




Jag har tur i spel just nu fast inte när jag satsar på lotto eller fotboll eller så utan mer i utlottningar. Så för ett tag sedan damp det ner en superfin kokbok som lottades ut i Lantliv, hos mig och nu ligger den som en fin coffeetablebook i vardagsrummet.
Ska läsa den ordentligt när min Cambridgekur går över i en annan fas, nu blir man bara frestad av de vackra bilderna.
Så passa på och vara med i så många utlottningar som möjligt för förr eller senare så slår turen till.

1 kommentar:

  1. Hello Sweetie-Malin!
    Grattis, vilken turgumma du är! (har du hört nått om solstolen än förresten??)
    Den boken kanske du inte ska sitta o bläddra i just nu nej..*fniss*

    Jag vann kokboken Jamie Oliver i Italien häromsistens, fick den i brevlådan idag! Peter la beslag på den direkt, han älskar italiensk mat o speciellt från havet:)

    Ha det gött så hörs vi!

    Kram Jenny

    SvaraRadera