tisdag 4 maj 2010

-4,2 kg !!!!!!!!!!!!!!!!





... jag började nästan gråta när jag var hos Cambridgegubben och såg vad vågen visade, -4,2 kg. Och jag som trodde att det skulle vara typ 1,5 kg.
Det gav mig motivation att fortsätta kuren och jag är väldigt glad att jag klarat av att hålla mig ifrån godis och junkfood i en vecka.
Så för att belöna mig själv så köpte jag två olivträd på Netto (tack Sofia Signe1)
Har inga krukor ännu men Steltons brödpåsar fick duga så länge.
Vädret suger men jag är lycklig.

6 kommentarer:

  1. Men hall där!! Stort grattis till denna enorma viktnedgång på bara en vecka. Nu blir det bara lättare och lättare ska du se :0)

    Tack för grattishälsningen!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Ja, nu ska det stå "hallå" och inte någon "hall" sorry för det!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Gött Vännen! Attans vad duktig du har varit, klart du ska fortsätta nu! :)

    You go girl!!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Åhh vad kul, grattis....Jag skall också ta mig till Netto om tid finns. Men Malin, frös fiskarna ihjäl? Hihi, jag läste upp det för barnen. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  5. Men du, håller du på att försvinna. Grattis iaf. Skulle också ha en sådan våg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera