torsdag 6 maj 2010

Claus Porto från Portugallien



Jag gillar allt som luktar gott och mkt och i fina förpackningar. Så på nätbutiken Cosas hittade jag en massa goda tvålar från Claus Porto som har så fina omslag och de är snygga i badrummet innan man öppnar dem. Den jag köpte den här gången doftar grapefrukt och fikon och när vi åker till Lissabon i slutet på maj ska jag kolla efter dessa på plats då de är tillverkade i Portugal och kanske lite billigare än här.
Köpte även franska doftljus i en massa härliga dofter bl.a verbena, äpple och melon-mint, jag eldar jämt (fast att jag inte riktigt tål dem utan blir täppt i näsan säger jag inte till P, han gillar inte riktigt mitt intensiva eldande)

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Mmm vad gott med doftljus, har oxå ett från Cosas som luktar underbart!

    Jasså VD:n var inne på din blogg?? Coolt;)

    Hoppas det gick bra på inventeringen idag..

    Kraam o godnatt!

    Jenny

    SvaraRadera
  2. Haha, nu såg det ut som om jag brukar äta doftljus men det gör jag ju förståss inte, lite tokig formulering;)

    Kraam igen!
    Jenny

    SvaraRadera