måndag 11 juli 2011

Goa Jenny och P i Kråkboet ...











... som inte är ett kråkbo utan ett riktigt drömhem (och trädgård), var vi och hälsade på igår och jäklar vad fint de har det.

Så roligt att se dem igen efter nästan ett halvår och få se hur de bor live och det stämde inte med den bilden jag hade av huset sedan tidigare, det var så ordnat och fint och berg och skog och gammalt och nytt och så gulligt med katter och rådjur och gamla tanter och fina fabriker med rosa himmel ... jag vill flytta dit !

P grillade god mat och vi drack vin och myste, och vi gjorde husesyn både uppe och nere och det är ett vackert hus med jättefina inredningsdetaljer i både gammal och ny stil och med lite framtida projekt kvar ( ett garage till P stod högt på listan eller hur?!)

Sen tog vi en liten sightseeing på byn och efter det var det dags att packa in oss i bilen och fara hemåt, fick vända om efter någon mil då vi glömt babysittern, det var ju tur att vi inte glömde Inez iallafall. Vi kom hem vid midnatt och då var det bara att mata bebis å sen dumpa henne och mig i sängen - somnade på en halv minut och sov till halv tio.

Tack Jenny och P för de fina kläderna till Inez och allt det andra, ni är väldigt varma och generösa.

Ps. en hemlis som jag avslöjar nu är att de säger skatt till varandra och det är så gulligt så jag dööööör.

2 kommentarer:

  1. Tack själva sötisar!! Nu ska jag ropa på min "Skatt" så att han får läsa ditt fina inlägg om ert besök hos oss!:)

    Vi hörs!

    Stor kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul med en annan jönköpingsbo i bloggosfären:) o vad kul ni verkar ha tillsammans!

    SvaraRadera