onsdag 27 juli 2011

Dålig uppdatering



Fantasilös och förslappad ska jag försöka ta tag i mitt liv och bli lite fräschare igen, fyller år på lördag och önskar mig ett besök hos en frisör, nya kläder och 10 kg mindre på magen !?

Ska börja med Cambridge efter Philips semester och vad det lider oxå börja med ngn träningsform (räknas inte pilla i naveln som träning?)

Så jag kommer att vara sur och tråkig ett tag för att förhoppningsvis kliva ut på andra sidan och bli snyggast i stan ... mohahahahah !

3 kommentarer:

  1. Härliga presenter du önskar!:)..något av dessa kanske du får!..man blir lätt sur och tråkig när man inte känner sig nöjd men bara man kommer igång och är på rätt väg så...det löser sig! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Inga dåliga presenter du önskar. Grattis i förskott. Så fin din lilla familj är.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ja tänk om någon bara kunde ta 10kg ifrån magen! Det hade jag också velat. Men du Malin vi får se det från den ljusa sidan och se det bra vi har fått ut av våra gelémagar ;)
    Jag måste nog ta tag i det hela jag med så fort Petter har slut på sin semester. När karlarna är hemma går det ju bannemej inte! :p
    Kram!
    (jasminek.blogg.se)

    SvaraRadera