måndag 7 februari 2011

Kolla ordningen




Vi köpte en Malmbyrå igår och skruvade ihop och det var sammandragande jobbigt, men den blir riktigt bra den byrån.
Hög och smal med sex lådor och tar inte så stor plats, perfekt, och nu har jag lagt i bebisens första kläder i oklanderlig ordning.
Kommer det att hålla i en dag, en vecka eller kanske längre? Tror att en vecka ligger närmast sanningen. Ska skaffa en längre sladd till min söta kaninlampa så den får lysa upp lite i rummet, sen vill jag köpa en flugsvampslampa i samma stil och ställa bredvid kaninen (längre fram vill jag ha dem på golvet i barnrummet på en grön matta). Så nu har jag boat färdigt för idag och ska läsa Elle Interiör istället.




4 kommentarer:

  1. OJ så fint och vilken ordning! Passa på att njuta av ordningen nu då!:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Passa på och njut av ordningen nu, sedan blir det nog mer oordnding. Så fin kudde du sytt i härliga färger.
    Ha det så gott och sköt om dej.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej
    Nu drar vi igång årets vårteckensutmaning, hoppas att du vill vara med igen. Gå in på länken och följ instruktionerna. VI har fått lite respons från media, och det kommer säkert att bli många som följer utmaningen i år.
    http://humlebacken.blogg.se/2011/february/varteckensutmaning-2011-startar-den-28-feb.html

    kram

    Viveka på Humlebacken

    SvaraRadera
  4. Blir alldeles varm i hjärtat, när jag tänker på Er stora lycka. Så spännande o så mysigt!!

    Kram, vila.....

    SvaraRadera