onsdag 21 oktober 2009

Vilken utmaning !


Mon dieu, jag har fått en utmaning av favvo-Jenny (Kråkered), och jag ska försöka lösa den ...

Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mysa
3. Flicknamn: Molly
4. Pojknamn: Morgan
5. Yrke: Magdansös
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Munkjacka
8. Mat: Makaronipudding
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Munkaskog
11. En orsak att vara sen: Mensont
12. Något man skriker: men vad faaan?!
13. Film: Moulin Rouge
14. Något man dricker: Moet & Chandon
15. Band: Muse (ska på konserten på lördag i STHLM)
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan
18. Bil: Mercedes
19. Sång: Miraklet (di Leva)

och jag skickar den vidare till;

Designe
Myloveligrandma
Mitt smultronställe
Phils
Hottiiieee

3 kommentarer:

  1. Riktigt klurig utmaning! Kul! Jag har precis fyllt i min utmaning och lägger ut den inom kort...var faktiskt svårt att komma på vissa saker.. :)

    Kollade neråt på din blogg och vilka supermysiga katter du har! De ser så goa ut!
    Ha en bra dag! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Hej M!
    Vad kul att du antog utmaningen! Bra lista du fick ihop:)

    Ha en bra dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillade räkmumman! hihi....

    Du gör verkligen supersnygga tavlor!

    Kram Linda

    SvaraRadera