söndag 25 oktober 2009

Hemma från Stockholm igen







Vilken konsert jag har varit på ! Brittiska rockbandet Muse uppträdde på Hovet och det var den bästa konserten jag sett ever !
Så häftig scenshow, grymma låtar och så övermusikaliska killar finns inte ngn annan stans, helt fantastiskt...
I övrigt gick vi runt i gamla stan, fikade, shoppade och åt tapas på restaurang Barcelona. Blev lite färger och dukar på Panduro och ett roligt/fånigt änglaspel från Pluto med små röda djävlar istället för änglar.
Summa borta bra men det är ruggigt skönt att komma hem igen ... fast Muse vill jag se tusen gånger till !

4 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga att du har en OTROLIGT härlig blogg! Snubblade in här av en slump och nu ligger du på min Bloglovin-lista.
    älskar dina tavlor och mysiga inlägg.
    Keep up the good work! :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Ser att du haft en toppenhelg i vår huvudstad. Skönt att få komma ut och ladda batterierna och sedan så är det hemma bäst som gäller.
    Ha det så gott.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Låter som ni hade en toppenhelg med grym konsert o god mat!!

    Det där "ängla/djävulsspelet från Pluto var ju lite småkul;)

    Ha en härlig vecka o hälsa Pannkakan o Co!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Oj, va ni ser ut att ha haft det roligt i helgen! Tapas är ju såå himla gott!
    Tack snälla ang. kommentaren om mina foton..jag som inte tyckte de var så speciella men rosenknoppen är lite vemodig på nåt sätt..
    Kram :)

    SvaraRadera