lördag 18 juli 2009

Jag har vunnit




Jag har haft tur igen och vunnit en fin doftflaska från bloggen room by(sofie), flaskan kommer från danska Day och den kommer säkert att dofta jättegott när jag sprutar i rummen här hemma. Tack så mycket Sofie, jag följer hennes blogg dagligen för hon gör många snygga stylingjobb som inspirerar mig.
I övrigt så är det skitväder här i stan så jag har köpt mig en Hus&hem med tillhörande korsordstidning att sjunka ner med i soffan, medan Philip tog en sväng till sin musikstudio för lite musiscerande. (stavat fel tror jag)

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Grattis igen Turgumma, den där flaskan är såå snygg, luktar säkert jättegott:)

    Här är det oxå regnigt..Peter o jag var på gårdsauktion i dag o blev blöta..nu sitter vi här efter middagen o är jättesega..

    Mycket fint i nya Hus&Hem:)

    Ha en skön kväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera