onsdag 22 juli 2009

Den stora bak-dagen






Jag bakar ungefär en gång i halvåret och då blir det antingen en svulstig tårta eller en mjuk kaka med massor av choklad i och idag blev det just en sådan.
På recept.nu finns det en massa Leilarecept att skriva ut och det passar strålande för mig för jag har ännu inte köpt böckerna, och det som lockade godistanden i mig var Chocolate chip walnut brownie , och den blev duktigt god.
Sedan har jag pysslat lite idag och gjorde två ljuslyktor med överdrag av tyget som blev kvar från pallen och de blev lite söta tycker jag.
Jag behöver tips om vad som saknas i vardagsrummet, är det färg eller någon sak?
Hjälp mig och skriv ner lite ideér till mig pliiiise !

1 kommentar:

  1. Hej Vännen!
    Oj den där kakan ser ju supergod ut, du kan du;)

    Vad snygga lampskärmarna blev!

    Ni har det supersnyggt o stilrent i vardagsrummet men rent spontant så ja, kanske nån färgklick??

    Kul att du gillade Apbilden*fniss*

    Kramis Jenny

    SvaraRadera