lördag 5 september 2009

Jag älskar att måla har jag kommit på !




Har ett nyupptäckt intresse för att måla med akrylfärg och stämpla olika texter och budskap på tavlorna, jag har en massa ideer som jag ska försöka få ner på duk och det är så himla roligt !
Idag var vi på IKEA och jag köpte en minibyrå att ha färgtuberna i, och med lite färg och silvertapet så "pimpade" jag lådan och har nu lite bättre ordning på färgerna.
Har köpt flytande silver och guldfärg men de var inte roliga att jobba med, luktade apa och jag blev lätt snurrig av dem, fast det var jättefint pigment i dem.
Ni får se den färdiga tavlan imorgon.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Grattis till ditt nyupptäckta intresse :)
    Ser fram emot att se fler av dina fina tavlor! jag har också lite tavelprojekt på gång men mitt problem är att jag ibland har lite väl mycket på gång så resultatet blir inget alls!! haha :)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. oh jag vill också göra ngt sådant av en liknande byrå jag har!

    SvaraRadera