fredag 11 september 2009

Borde kalla bloggen för Ponny-Malin istället


Har varit på ridskolan idag och ridit på Parda, en stooor fux med bestämda åsikter. Hon är ledarhästen i hagen och slår bakut om jag ger för grova hjälper. Hon är störtskön och idag lyckades jag trycka på "rätt knappar" och det kändes riktigt gött.
Efter stallet hämtade jag syrrans lille plutt William på fritids och vi gick på stan å käkade glass och köpte en cool hiphopkeps till honom. Ser ni honom i trädet ?
Nu är det soffläge och styrkeuppbådande inför jobbhelgen.

1 kommentar:

  1. Tack goa för dina fina ord hos mig!

    Oj, vad modig han var där uppe i trädet. Och vad modig du är som rider stor häst, jag har mycket stor respekt för dessa stora djur och är imponerad över såna som dig som fixar att ta sig fram på dem.

    Ha en bra helg, trots jobb!
    Kram L-L

    SvaraRadera