torsdag 23 juni 2011

Min starka och duktiga tjej









Trots avsaknad av regelbunden träning (enligt önskemål från BVC) så kan min lilla sötnos hålla huvudet högt ovan mark i magläge och utan högljudda protester den här gången. Hon rullade även över på rygg men det var nog en olyckshändelse mer än att hon styrde sina muskler åt det hållet.

Nu ligger hon och pinkar och spyr på skötbordet som vanligt, bästa leken är ju att fånga fötterna och dra upp dem till munnen och nyäten som hon är så kommer rätt mkt mjölk upp igen.

I morgon blirdet skönt firande hos Carlströms och eventuellt midsommarstång i Hakarp vid uppehåll, annars mys inomhus bara.

Ha en fin midsommar alla !

1 kommentar:

  1. Nu verkar det som att det går att kommentera igen :) Det måste ha vart någe fel just den kvällen bara.

    Vad duktig din lilla Inez är! Och fruktansvärt söt är hon också :) Tänk dig, nu är det inte länge kvar tills de sitter själva. Allting går ju så fort!

    Jag blir både rasande och ledsen när jag tänker på hur sent vi får göra abort i Sverige. Och jaaa, fy vad hemskt för de sköterskor som måste göra dessa sena aborter! De har verkligen ett av de underbaraste jobben som finns, men såna gånger måste de ha det värsta yrke som finns. Jag skulle aldrig klara av att se en bebis kämpa för sitt liv på det viset. Jag håller helt med dig, det bör gå att göra dem tidigare.

    Jag hoppas att du får en underbart härlig midsommar med din familj och dina vänner! :)

    Kram Jasmine (www.jasminek.blogg.se)

    SvaraRadera