tisdag 21 juni 2011

Jordgubbsdiet



Är trött varenda dag trots vitaminer, Berocca boost, mat och ... godis så det senaste tricket för att få i mig järn och energi är att äta minst en liter jordgubbar varje dag efter ett tips från min lika trötta granne.

Men gårdagens inköp hade lite att önska, de översta i lådorna såg ok ut men under det lagret var det mögel, ruttet och mos alltihop, så äckligt.

Så idag ska jag gå tillbaka och reklamera bär för första gången i mitt liv, blir spännande att se om de tar tillbaka det.

Inez har sovit supergott inatt med men det har inte jag, vaknar en gång i timmen minst och har vakna perioder på en timme runt 4-5 tiden, när jag väl sover så drömmer jag morbida drömmar om barn som far illa (i förrgår var en liten flicka mosad under ett stenblock och inatt var det en kvarlämnad pojke på IKEA som låg på en bomb - jag räddade dem båda två)


Måste skärpa till mig men hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar