söndag 11 juli 2010

världens snabbaste




Måste in i duschen och sen upp på jobbet men jag slänger in en bild på mitt senaste köp när jag var på stan.
På Sia-butiken har de som de flesta redan sett en vit, lite knölig serie med olika texter på som är så söta så det blev en liten kruka hem till oss med texten : Oh how I love dancing naked in the sunlight Laa la la, Life is good ... typ så iallafall. En liten lobelia i den och du har fixat ett gott och härligt katt-snacks till fotbollen. Varför glömmer jag alltid att katterna äter upp allting här hemma utom orkideer?!

3 kommentarer:

  1. Hello Dear!

    Finfin kruka! Gösta hälsar förresten till dina "växtälskande" katter,hihi!

    Mina föräldrar var här igår o mamma fick syn på den finska tavlan du gjort till mig, hon tyckte den var jättefin och klurade på hur du gör dem, det är väl med stämplar? Hon läste upp texten högt och med en gång hör man pappa säga:det är Kari Tapio!! Hahaha, det är hans favvo;)

    Ha en bra dag på jobbet!
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. lovely pot darl :)
    Mina kissar är antingen riktiga gourmander eller helt enkelt så knasavlade att de inte förstår att blommor det brukar kissar äta på för att de inte får...
    Hoppas jobbdagen inte blir för lång och überjobbig.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. hihi.. jag kunde se framför mig hur du stod upp och skrev inlägget och hade ena benet i duschen :) vacker kruka!! :)

    SvaraRadera