tisdag 27 april 2010

Vilken reklam


... att vissa bloggar har genomslagskraft är ju tydligt då Jenny http://hemmapakrakered.blogspot.com/ visade upp en tavla som hon beställt av mig tillsammans med en länk till mitt galleri och vips hade jag flera hundra besök på sidan mot normalt ett tiotal, och nu håller jag tummarna att det ramlar in lite beställningar oxå.

Tack för den Jenny !

Idag ska jag till en Cambridgekonsult och köpa mitt första paket och jag tror att det kommer att bli vidrigt ... men jag måste göra ngt så det blir till att surpla på, bläk !
Rapporter och före/efterbilder kommer kanske (om det blir ngt resultat he he)
Bye

1 kommentar:

  1. Hello Dear!
    Kul att så många kikade in på ditt galleri:)

    Ser fram emot att följa din Cambridgekur här på bloggen, jag hejar på dig M!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera