fredag 23 april 2010

Fy faaaaan vad trååååkigt !!!!




... att vänta på att besöksräknaren ska komma till 8000 besök, och eftersom det är min alldeles egna blogg och mina egna beslut så tjuvöppnar jag den mycket tidigare än vad jag tänkt. Så enkelt så, inga konstigheter alls !

Så vad har då hänt under den här månadens uppehåll då?

1) på jobbet har jag avancerat upp till att bli teamledare för tre personer och jag känner mig ibland som Anna Anka när jag styr och domderar he he.

2) jag har signat upp mig på en Cambridgekur och börjar på tisdag.

3) vi har köpt resa till Lissabon och åker den 25/5 om askan har lagt sig.

4) är inne i en målarsvacka och har inga roliga ideér alls just nu.

5) har kollat in några hus men de är skruttiga och luktar illa som vanligt.

6) SIST MEN INTE MINST SÅ HAR JAG SUTTIT BÄNKAD FRAMFÖR TVN OCH FÖLJT HV 71 ´s VÄG FRAM TILL SM-GULD 2010

HÅVEE BLÅ, HÅVEE BLÅ HEJA HEJA HÅVEE BLÅ

( ska erkänna att jag är KÄR i Johan Davidsson, Teemu Laine, Mattias Tedenby, Stefan Liv & resten av gänget )

3 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!! Min favvo-Malin is back in business! Gött mos som vi säger i Göteborg:)


    Kraam J

    SvaraRadera
  2. haha...så det är här Anna Anka bor numera ;-)

    Cambridgekur, det var som attan...men så tittar jag lite till höger och vad hittar jag där om inte länk till Livet i Byn. =)

    Tror minsann Ingrid inspirerat dig och det förstår jag för hon har varit enastående duktig. Du kommer också att lyckas, det gäller nog att stå ut i början. Kan tänka mig att det är lite som när man ska börja fasta, det gäller att dricka mycket så man inte får huvudvärk...sen vänjer nog kroppen sig.

    Vad härligt för dig, kilon kommer att rasa i början och det måste kännas härligt när det snart är sommar. Själv sliter jag på det gamla viset, med att dra in på onyttigheter och lägga om kosten. Cambridgekuren passar inte mig just nu när vi är många i hushållet och jag har en liten 3-åring som jag vill ska se mamma äta vanlig mat.

    Sen är jag lite rädd för att det ska bli jojobantning, jag vill lägga om min kost för alltid. Jag försöker att cykla på motionscykeln och ska börja promenera och gubben springer(det vägrar jag att göra för det är det värsta form av motion jag vet).

    Jaja nog tjatat om det, du kommer att lyckas! *håller tummarna*. Anledningen att jag är här är för att du gjort så fin tavla till Jennys mamma så jag var ju tvungen att se vem som gjort den. *hehe*

    Ha nu en härlig vecka!

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  3. Lovely sweetie, men du kommer tillbaka till måleriet. Var sak har sin tid, vet du.
    Lite Lissabon och lite paus sen kan du komma tillbaka och Anna Anka mig lite med :D.
    Jag är mer kär i Per Ledin, Jukka Voutilainen (In och ut, ut och in JUKKA, JUKKA, JUKKA ;)som de skaldar så vackert North Banksarna) och så klart Stefan Liv.

    SvaraRadera