fredag 12 februari 2010

Vilken dag


Idag vaknade jag av att mamma ringde och berättade att pappa fått åka ambulans in till akuten, så det var till att slänga på sig kläderna och åka till Ryhov.
Usch det är hemskt att bli så orolig och eftersom han har haft en hel massa stroker senaste åren så tror man ju att det var en ny på gång.
Nu var det inte så allvarligt tack och lov (vad vi tror iallafall) utan det handlade om kraftig yrsel pga att "kristaller" i örat hamnat i fel position och läkaren gjorde några manövrar för att de skulle hamna rätt igen.
Sa jag att läkaren hette Tomas di Leva ?! Nej då, det låter som hokuspokus men vi får hoppas att han har rätt.
Men när jag kom hem och satte på datorn nu i kväll fick jag istället en väldigt rolig överaskning , jag har vunnit en hotelvistelse i Göteborg i Frida/Trendensers tävling.

Vilken bra alla hjärtans dag present till Philip ...
Tror ni att han kommer att fria till mig då ?! NOT !!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du kan väl alltid hoppas på ett frieri. Vad roligt med en sådan vinst.
    Hoppas din pappa mår bättre nu.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vad skönt att det inte var något jätteallvarligt med din pappa, hoppas han känner sig bättre nu.

    Grattis till vinsten! Hotellövernattning i Götet,härligt!!:)

    Hoppas P tar tillfället i akt och pops the big question! (vilket jag för övrigt hoppas att min egen P oxå gör någongång..hmm;))

    Ha en trevlig helg,

    Kram Jenny

    SvaraRadera