söndag 8 november 2009

Till min mamma



Mamma fyllde ju ... 29 år !!! för två veckor sedan men inte förrän idag var tavlan som hon skulle få färdig. Det blev en text av Cajsa-Stina Åkerström som passar in på mamma just nu tycker jag ( och vad som väntar om några månader)
Idag var jag och kollade på ett hus utanför Jönköping som låg precis vid Vättern men huset var gammalt, rötskadat, äckligt och gubben hade nog tom dött därinne så de får sälja det till ngn annan tack, men utsikten över vattnet var mäktig ...

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig tavla! Så synd att huset var så ofräscht!...
    Grattis till vinst av den fina kudden och vilka helt underbara vantar du fick!!!..helt i min stil!
    Ha en bra kommande vecka! :) Kram

    SvaraRadera
  2. ..nu har jag varit in på galleriet på nätet!..Häftigt! Jag gillar dina texter! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tavla, en sån skulle jag vilja ha. Underbar text :)
    Kram Bibban

    SvaraRadera