onsdag 15 april 2009

Jag gillar bilder



det här är en liten etsning som är tryckt på ett jättetunt blad som jag försiktigt limmat fast på glasets insida och jag tog bort bakstycket ur ramen för att få ett djup i bilden.

Min systers man är en mycket skicklig fotograf och jag har ramat in några foton tagna över ett kallt och blåsigt Vättern, kolla in hans hemsida
Den här affischen har nästan blivit standard i allas svart/vita hem, men jag var ruskigt tidig med att beställa min, det är nog en fem år sedan iallafall he he.
Jag har ingen konstsamling att visa upp men några fina bilder uppsatta på väggen har jag ändå, nästan hela lägenheten går i svart och vitt och bilderna likaså, borde få in lite accenter här och var men glömmer bort det när jag kommer hem med vita orkideér ännu en gång (för övrigt de enda växterna som katterna inte käkar upp hos oss)






1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder, svart/vitt är min favoritfärg alla kategorier.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera