måndag 27 april 2009

I helgen vill jag till Munkaskog

Jag är ledig i helgen ( börjar redan kännas som helg ) och då vill jag att jag och P åker till Lena på Munkaskog utanför Habo och tar en riktigt lång och god fika.
Det är så vackert inrett och hon säljer sin egen keramik blandat med fransk/dansk inredning, och ni måste gå in på hennes hemsida och titta på hennes keramik och konst.
Fika buffén kostar 80:- och allt är så ljuvligt gott och givetvis hembakat, när vi var där förra gången så fick jag med mig världens godaste danska rågbröd, mumma!
http://lustfylltkeramik.blogspot.com/

Varje lördag hänger grannens söta kattflicka på låset och vill komma in till värmen och allt det goda därinne.

1 kommentar:

  1. Åh det låter gott med fikabuffé :0)

    Jo ungefär en miljon eller rättare sagt 600 olika sorter. Men det är ju rätt många det med!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera