lördag 23 oktober 2010

Mon dieu


... kan man vara så här trött som jag är?! Öhh, jo tydligen. Kollar på klockan och ser att det är för tidigt att lägga sig klockan åtta, men känner att det enda jag vill är att soooova.
Ska kolla om jag har järnbrist.
Har jobbat som en liten blå idag, ALLA skulle ha dunjackor och thermobyxor just denna helgen vilket kan bero på tisdagens snöande samt onsdagens barnbidrag som kom lägligt, imorgon lär det bli lika mkt att göra då med, så det är nog ok att jag hoppar till sängs nu så jag orkar med morgondagen.
Alla ni kan ju ha en skön och slapp söndag med mysfika och promenader och söndagsbilagor och ryggkliande. Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Malin Malin Malin, Din block är en pärla och jag ser att Du och minigrodan rockat loss med sockerlådan framdragen, apropå kakorna.

    Jag vill ha en tavla av Dig och behöver få en prisuppgift. Skriver på Din andra blogg! Tack för Din goaste kommentar!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Igår var jag lika trött, sov nästan hela eftermiddagen, var som drogad,hihi!

    Vilka fina foton han tar Marcus, han kan det där!

    Kraaam Jenny

    SvaraRadera